Als baliemedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor patiënten, zowel telefonisch als aan de balie. Je beheert de agenda's van de tandartsen en zorgt dat deze zo efficiënt mogelijk zijn ingevuld. Daarnaast sta je in voor ondersteunende administratieve taken. Wanneer er nog tijd en ruimte is, ondersteun je de tandartsen bij hun activiteiten:
Je reinigt, steriliseert en bereidt de tandartsbenodigdheden voor
Je zorgt ervoor dat het kabinet hygiënisch blijft en dat alles zich op de juist plaats bevindt
Je begeleidt de patiënten van de wachtzaal naar het kabinet
Je zorgt voor assistentie aan de stoel op zo'n manier dat de tandarts niet onnodig afgeleid wordt en de patiënt zich op zijn of haar gemak voelt
Bedrijfsinformatie
Onze klant is een snelgroeiende samenwerking van tandartspraktijken met een sterke focus op kwaliteit, vernieuwing en dienstverlening. De praktijken binnen de groep werken op een professionele manier en volgens moderne behandelprotocollen.
Jouw profiel
Voor de functie van baliemedewerker herken je je in volgend profiel:
Je kan goed overweg met de pc en houdt van klantencontact
Je beschikt over een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans
Je bent een echte teamplayer die het beste in iedereen naar boven haalt
Je bent flexibel ingesteld en bent bereid om in een variabel uurrooster te werken, van maandag tot vrijdag
Ervaring in de sector is een pluspunt
Je bent iemand die er volop voor gaat en geen enkele uitdaging uit de weg gaat
Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
Personen onthalen en hun vraag identificeren
De activiteiten van een team coördineren
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Aanbod
Voor de functie van baliemedewerker krijg je bovenop jouw loon nog maaltijdcheques van 6 € per dag. Je komt terecht in een fijn team van collega's die elkaar ondersteunen. Bovendien worden er bij de klant geregeld opleidingen georganiseerd om jouw persoonlijke groei te ondersteunen! Je gaat aan de slag in een fulltime rooster van 38u, te presteren tussen maandag & vrijdag.